Actueel
Nu Gelezen
Sommatie tot terugbetaling aan Bumbalee premium sms dienst
2

Sommatie tot terugbetaling aan Bumbalee premium sms dienst

door André Kager20 februari 2014

Van: André Kager
Verzonden: donderdag 20 februari 2014 12:51
Aan: ‘nl@bumbalee.com’
Onderwerp: geen toestemming premium sms kosten

Beste medewerker/ster,

Ik heb gesproken met uw medewerker Dario. Vanwege Premium SMS kosten welke uit naam van Bumbalee.com (nr 5588) op telefoon nummer 06xxxxx775 in rekening zijn gebracht. Dit mobiele nummer is van mijn dochter R.S. Kager geboren xx-x-2013. Haar leeftijd is 10, zij heeft geen toestemming van mij of mijn vrouw voor deze premium sms kosten. Ik aanvaard deze kosten niet en eis dat dit per ommegaande wordt rechtgezet, ook voor nog te factureren bedragen.

Dario verzocht mij u een e-mail te sturen en vertelde mij dat ik binnen 2-3 dagen reactie zou ontvangen. Ik reken erop dat u dit nakomt.

Bij deze sommeer ik u per ommegaande de “dienst” welke u kennelijk levert op het telefoonnummer 06xxxxx775 te staken. Ik aanvaard geen enkele kosten welke voor deze dienst in rekening zijn gebracht door mijn provider. Ik verzoek u dan ook dringend alle kosten per direct, binnen 7 dagen uiterlijk, te crediteren door:

–          Overmaken van het totaalbedrag aan Premium SMS kosten op rekening nummer xxxxxx504

–          Contact op te nemen met mijn provider XXXXXX (klant nr xxxxxxxxx)

In de bijlage stuur ik mee:

–          Overzicht kosten en waar te vinden 06xxxxx775 5588 gefactureerd xxxxxx.docx

–          dec 2013 00800865_1312.pdf

–          jan 2014 00828727_1401.pdf

–          Feb 2014 00854913_1402.pdf

Indien u niet binnen 7 dagen bevestigd heeft dat u de kosten heeft gecrediteerd zal ik de situatie doorspelen naar mijn rechtsbijstand. Ik zal namelijk geen enkele moeite besparen om indien nodig via gerechtelijke stappen mijn recht op te eisen. Eventuele (buiten) gerechtelijke kosten zijn in die situatie voor uw rekening.

Vertrouwend u te informeren verneem ik graag per ommegaande uw reactie.

Met vriendelijke groet,

André Kager

Wat is uw reactie?
Interessant
0%
Meh...
0%
Wat?
0%
Haat het
0%
Triest
0%
Geluk
0%
Proost!
0%
Blij
0%
Cool!
0%
Agressie
0%
Lachen
0%
Koffietijd
0%
Gaap
0%
Halo
0%
Woehoe
0%
Over De Auteur
André Kager
E-Commerce, Online en Internet specialist sinds begin 2003. Ruim 10 jaar ervaring als dienstverlener aan Bedrijven en Consumenten van klein MKB tot Multinationals. Passie voor Wordpress, SEO, Hosting, Online en Internet, E-Commerce en E-mail Marketing. Diensten gemakkelijker maken is king.
2Reacties
  • Janine
    29 december 2014 op 15:46

    Thanx, heb deze brief een naar onze situatie gewijzigd en verzonden. Ik laat nog van me horen!

    • 30 december 2014 op 20:02

      Goed gedaan. Ik ben benieuwd. Het helpt in elk geval om pro-actief te zijn. Hoe meer mensen actie ondernemen des te groter de kans dat ze zich mogelijk iets van de consument en Nederlands recht aantrekken.

Geef een Reactie

een × drie =