Bumbalee gaat vrolijk door met klantje pesten
Er zijn van die momenten dat je denkt: “Waar gaat dit over?”. Voor mij is dit zo’n moment. Zijn ze echt zo stom of lijkt het alleen maar zo. Dan heb je dus als bedrijf onder valse voorwendselen een abonnementsdienst aan een minderjarig kind van 10 geleverd en dan stem je na veel moeite en eerdere weigeringen in met terug betalen. Uit oogpunt van klantenservice doe je dat natuurlijk niet direct, waarom direct terugbetalen als je dat ook nog een paar weken kunt uitstellen? Je geeft gewoon lekker een termijn van maximaal 21 dagen aan waarin je gaat terug betalen. Lekker puh, neneneneneh! Dan ga je rustig achterover leunen, kijkt in de spiegel en denkt: “Dat heb ik die klant toch maar mooi geflikt!”.
Ondertussen vergetende dat je als Bumbalee zijnde jezelf op het internet begeeft doordat je belangrijkste inkomsten gegenereert worden uit internet en smartphone gebruik. In dit tijdperk waar communicatie razendsnel gaat, zeker ook megatieve feedback moet je voorkomen dat mensen negatief over je bedrijf schrijven. Sluit een negatieve ervaring van een klant op een verbazingwekkende, positieve manier af en je hebt een klantervaring die telt. De opgelichte klant zal dan mogelijk zelfs een positief stuk over je bedrijf schrijven. Maar nee, van klantenservice heeft Bumbalee echt helemaal niets begrepen. Dat was ook totaal niet te verwachten gezien de handelswijze om een kind abonnee te maken en daarna eerst iedere verantwoordelijkheid en claim af te wijzen. Ik heb geen goed woord over voor een dienst zoals Bumbalee.
Van: Bumbalee Customer Care [mailto:nl@bumbalee.com]
Verzonden: dinsdag 25 februari 2014 10:36
Aan: André Kager
Onderwerp: +316xxxxx775 (LTK1221207229157X)
Referentienummer: LTK1221207229157X: Wij verzoeken u om dit referentienummer te vermelden in iedere verdere correspondentie.
Geachte heer Kager,
Wij danken u voor uw email.
Wij hebben uw rekeningen nogmaals nagekeken en in de periode van 16/11/2013 tot 20/02/2014 zijn er xxx berichten van €1.50 elk afgeleverd en dit komt neer op € xxx.xx
Wij hebben uw gegevens naar de desbetreffende afdeling gestuurd, zij zullen de vergoeding verder afhandelen.
Het zal maximaal 21 werkdagen duren voordat het bedrag op uw rekening staat.
Mocht u toch nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Bumbalee Customer Care
tel 08002659198
nl@bumbalee.com
Geef een Reactie