Herhaling van sommatie tot terugbetaling door Bumbalee
Geachte Bumbalee,
Ik heb u eerder gesommeerd binnen 7 dagen te crediteren. Ik neem geen genoegen met 21 dagen. Mijn sommatie is van afgelopen donderdag 20-2-2014, de termijn is niet veranderd. Voor alle duidelijkheid sommeer ik u de betaling uiterlijk deze week te hebben overgemaakt op rekeningnummer xxxxxx504 t.n.v. A.S. Kager EO.
Het heeft mij tevreden gestemd dat u tot het inzicht kwam dat u diende terug te betalen. Echter eens te meer toont u wat mij betreft aan niet over daadwerkelijke klantenservice en klantgerichtheid te beschikken. In plaats van eenvoudigweg zelf te begrijpen dat je als bedrijf een dergelijke situatie zo snel mogelijk moet afhandelen stellen jullie een termijn voor van maximaal 21 dagen. Blijkbaar begrijpen jullie niet dat je iemand al gefrustreerd hebt en het onverstandig is en zeker geen reclame voor je bedrijf is om iemand die je moet terug betalen nog verder te frustreren. Er is geen enkele aanvaardbare en/of motiveerbare reden voor de termijn van maximaal 21 dagen te bedenken dan louter vertraging en klantafweer. Doe je voordeel met deze tip.
Een terugbetaling kost nog geen 5 minuten en dezelfde of de volgende dag staat het op mijn rekening. In uw verdere achterliggende administratieve processen of handelingen heb ik geen interesse.
In het vertrouwen u te informeren.
Met vriendelijke groet,
André Kager
Geef een Reactie