E-Commerce
Nu Gelezen
Megadealshop klantenservice ontkent probleem met geleverde toner – bijzonder
0

Megadealshop klantenservice ontkent probleem met geleverde toner – bijzonder

door André Kager15 augustus 2014

Ik heb nu een bijzondere situatie. Vandaag kreeg ik van Megedealshop Almere een nieuwe, compatible toner geleverd. De toner geinstalleerd in de printer en de reeds gegeven printopdracht kwam er uit. De eerste 5 a 6 pagina’s netjes, daarna niets meer. Conclusie, defect aan de toner. Het bijzondere is echter dat Megadealshop ontkent dat zoiets mogelijk is. “Nooit meegemaakt”. Erg grappig compatible toners verkopen en dan beweren dat er nooit iets mis kan gaan, klinkklare nonsens. En de klant? Die laat je gewoon zitten met enkele zinloze antwoorden en uitspraken, met een toner die niet werkt. Ik erger mij daar aan want zo werkt het natuurlijk niet. Als je een ondeugdelijk product levert dan herstel je dat direct. Ik ga er van uit dat uiteindelijk Megadealshop Almere de toner laat vervangen door een nieuw, deugdelijk exemplaar maar leuk is het niet.

Daarom wil ik dit graag met jullie delen. Zo is kennelijk de manier hoe de klantenservice van Megadealshop.nl werkt, niet dus. Stel je belang aan deugdelijke klantenservice dan misschien een muisklik verder. Ik wilde contact opnemen, zoek ik naar een telefoonnummer dat verstopt staat op de website, is het een onjuist telefoonnummer namelijk 0360000000, bewust onjuist mijns inziens.

Hieronder integraal de mailwisseling, met als eerste mijn laatste reactie:

Het is niet zo dat de regel verspringt naar één specifieke breedte. Het is een variabele breedte aan de linkerzijde van de pagina’s. dat doet mij vermoeden dat de toner verstopt zit. Ik moet dringend printen, daarvoor heb ik die toner besteld dus ik wil het graag zsm opgelost zien.

Ondanks dat ik de opmerking over een instelling nauwelijks serieus kan nemen heb ik alle instellingen nagekeken. Er is notabene niet eens een instelling om de printbreedte aan te passen. Behoudens natuurlijk de instelbare papierformaten die echter gewoon op A4 staan. vanzelfsprekend had ik voordat ik contact met jullie opnam eerst Brother gebeld om na te vragen of er iets is dat ik zelf zou kunnen doen. Dat is er niet. De enige conclusie is dat het de toner is. het verbaasd mij dat ik daarover moet discussiëren. Ik bedoel, ik hoef jullie toch niet in gebreke te stellen?

Papierformaat  A4

Meerdere pag. afdrukken          Normaal

Afdrukstand      Staand

Aantal  1

Sorteren             Uit

Soort papier      Normaal papier

Kleur/Mono      Auto

Papierbron

Eerste pagina              Automatisch

Andere pagina’s         Hetzelfde als eerste pagina

Afdrukkwaliteit               Normaal

Kleurenmodus Normaal

Grijstinten verbeteren Uit

Zwarte tinten verbeteren          Uit

Duplex/Folder Geen

Watermerk        Uit

In spiegelbeeld afdrukken         Uit

Ondersteboven afdrukken        Uit

Afdruk beveiligen          Uit

Toner-bespaarstand      Uit

Snelle printerinstelling               Uit

Patronen verbeteren    Uit

Verbeter Dunne Lijn     Uit

Kop/Voetregel printen                Uit

Calibratiegegevens gebruiken Uit

 

Met vriendelijke groet,

 

André Kager

 

Van: Megadealshop [mailto:info@megadealshop.nl]
Verzonden: vrijdag 15 augustus 2014 16:12
Aan: kagera@xs4all.nl
Onderwerp: RE: Megadealshop – Ordergegevens

 

Geachte klant,

 

Als de eerste pagina’s zoals u zegt goed printen is het heel vreemd dat de regel dan gaat verlopen.

Dit hebben we nog niet mee gemaakt.

Wij gaan contact zoeken met onze leverancier om te vragen waar dit, buiten dat we vermoeden dat het toch om een instelling gaat, aan zou kunnen liggen.

We nemen zo snel als mogelijk contact met u op over de uitkomst.

 

Met vriendelijke groet,

 

Megadealshop

 

Email: info@megadealshop.nl

Website: www.megadealshop.nl

Twitter: Megadealshop

 

From: André Kager [mailto:kagera@xs4all.nl]
Sent: vrijdag 15 augustus 2014 15:46
To: ‘Megadealshop’
Subject: RE: Megadealshop – Ordergegevens

 

Dit antwoord komt op mij over als totale onzin. De eerste paar pagina´gingen goed, dat waren er nog geen tien. Daarna niet meer. Dat was direct na plaatsen tonercartridge. Er zijn slechts print/kopieer opdrachten gegeven. Hoe kunt u nou beweren dat het om een printerinstelling gaat. Er is geen instellingswijziging toegepast. Ik verzoek u vriendelijk maar dringend de gepaste actie te ondernemen.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

André Kager

 

Van: Megadealshop [mailto:info@megadealshop.nl]
Verzonden: vrijdag 15 augustus 2014 15:38
Aan: kagera@xs4all.nl
Onderwerp: RE: Megadealshop – Ordergegevens

 

Geachte klant,

 

Wij vinden het heel vervelend dat de gekochte toner niet voldoet volgens u.

Het probleem wat u ons schetst ligt niet aan de toner maar is een instelling bij uw eigen printer en of softwarematig een instelling.

Wij zijn niet verplicht een telefoonnummer te noteren op onze site, maar uiteraard wel een emailadres waar mensen naar ons kunnen emailen als er problemen of vragen zijn.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Megadealshop

 

Email: info@megadealshop.nl

Website: www.megadealshop.nl

Twitter: Megadealshop

 

From: André Kager [mailto:kagera@xs4all.nl]
Sent: vrijdag 15 augustus 2014 13:50
To: ‘Megadealshop’
Subject: RE: Megadealshop – Ordergegevens

 

Beste medewerker/ster,

 

Ik zocht naar een telefoonnummer. Het stelt mij bijzonder teleur dat ik hiervoor moet zoeken op de website. Het staat niet bij jullie contact link via klantenservice. En als ik dan een telefoonnummer vind dan is het een incorrect nummer namelijk: 036-0000000. Ik verzoek u vriendelijk doch dringend uw telefoonnummer niet te verstoppen en juist te vermelden. Zo niet, dan was het voor mij in geval de laatste bestelling bij u.

 

Mijn probleem is als volgt: vandaag heb ik de door u geleverde toner geïnstalleerd in mijn Brother printer. Helaas drukt de printer slechts ongeveer 0-1cm aan de linkerzijde van het papier af. Dit is na installatie van de toner, ik ga ervan uit dat dit aan de toner ligt. Ik verzoek u dan ook een nieuwe, deugdelijke toner te leveren. Indien u de geleverde toner retour wilt hebben kunt u eventueel een barcode voor retournering meesturen/aanleveren of deze laten ophalen. Waarschijnlijk herkent u het probleem en zult u herkennen dat het aan de toner ligt. Ik heb helaas bijna een half pak papier verknoeid dankzij een mislukte kopieeropdracht door deze fout, misschien kunt u een pak papier meesturen ter compensatie.

Ik wil graag morgen een nieuwe toner ontvangen, ik heb een dringende printopdracht welke ik vandaag moest aanleveren namelijk.

 

Graag verneem ik uw spoedige reactie.

 

Met vriendelijke groet,

 

André Kager

Wat is uw reactie?
mmm Liefde
0%
Interessant
0%
Meh...
0%
Wat?
0%
Haat het
0%
Triest
100%
Geluk
0%
Proost!
0%
Blij
0%
Cool!
0%
Agressie
0%
Lachen
0%
Koffietijd
0%
Gaap
0%
Halo
0%
Woehoe
0%
Over De Auteur
André Kager
E-Commerce, Online en Internet specialist sinds begin 2003. Ruim 10 jaar ervaring als dienstverlener aan Bedrijven en Consumenten van klein MKB tot Multinationals. Passie voor Wordpress, SEO, Hosting, Online en Internet, E-Commerce en E-mail Marketing. Diensten gemakkelijker maken is king.
Reacties

Geef een Reactie

3 × 4 =