Megadealshop stuurt nieuwe toner toe volgens toezegging
Megadealshop heeft kennelijk in alle wijsheid toch besloten een nieuwe toner aan mij toe te sturen. Volgens een e-mail zal deze vandaag aan mij verzonden worden, ik ben benieuwd. Ik ga er van uit dat het dit maal goed komt. De vorige toner welke ik bij Megadealshop gekocht had werkte namelijk wel naar behoren. Een ondeugdelijk product is helemaal niet erg, tenslotte levert men iets door, geen punt. Ga het echter niet ontkennen, dat geeft mij een slechte ervaring met Megadealshop en een bijzonder onaangenaam gevoel.
Jammer genoeg neemt men niet ook even de moeite in onderstaande e-mail om zo klantvriendelijk te zijn en excuus aan te bieden voor de gemaakte fouten en beweringen. Je mag fouten maken, dat kan maar als je niet van je fouten leert zul je ze blijven herhalen. Dus de mogelijk aangeboden korting zal ik waarschijnlijk geen gebruik van maken. Dit soort onzinnig gedoe wil ik namelijk niet opnieuw.
Geachte klant,
Vandaag sturen wij u een nieuwe toner TN-135BK naar u toe.
Het papier kunnen wij helaas niet toe sturen omdat wij deze niet verkopen.
Misschien kunnen wij u een korting geven op de volgende bestelling?
Met vriendelijke groet,
Megadealshop
Als het mee zit kan ik morgen mijn printopdracht doen. Ehm… eerst even papier halen, want dat is inmiddels op.
Geef een Reactie