Euphony, zo vermoeiend, een echte afknapper
Dankzij al het gedoe met de vervelende oplichters van Bumbalee en de daardoor hoog opgelopen telefoonrekening blokkeerde Euphony mijn telefoonnummers. Op zich begrijpelijk, dat schreef ik al eens in een eerdere post. Ik kon daar dus ook begrip voor opbrengen.
Echter, inmiddels zijn we bijna twee weken verder!
Bijna twee weken geleden (14 dagen) heb ik met de “klantenservice” van Euphony een betaalafspraak gemaakt. Daarmee zou de blokkade gestaakt worden. Helaas, Euphony blijkt niet alleen niet alert en niet goed voor haar klanten, ook blijkt Euphony onbetrouwbaar. Nu bijna twee weken later kan ik nog altijd niet mijn telefoonnummers gebruiken. Nog steeds zijn de nummers afgesloten. Ik vind dit bijzonder onbehoorlijk, ik houd me aan de betaalafspraak en maakte de betaling reeds geruime tijd terug over maar Euphony komt haar afspraken niet na.
Het irriteert, te meer aangezien ik me niet aan de indruk kan ontrekken dat er met opzet geen actie ondernomen wordt. Ik ben al eens vaker kritisch geweest over de bijzonder slechte klantenservice van Euphony. Waarom? Simpel, als je een e-mail stuurt dan hoef je van Euphony geen antwoordt te verwachten. Integendeel, een antwoordt krijg je niet. Hoewel ik slechts sporadisch een beroep op de Euphony klantenservice heb gedaan was het resultaat van een e-mail sturen altijd dat ik enkele dagen alsnog zelf moest bellen. Beroerd en klantonvriendelijk dus. Helaas kan ik meerdere voorbeelden, ook van maanden terug toen ik nog wel enigszins tevreden was, opnoemen.
Inmiddels ben ik overgestapt naar een provider waarin ik wel vertrouwen heb
Zou dat soms het probleem zijn? Zouden ze daar soms niet zo goed tegen kunnen? Dat zou bijzonder stom zijn. Eerst ben je als provider klantonvriendelijk door je klant niet wijzen op het risico van Premium SMS en de mogelijkheid om voor Premium SMS af te melden. Dan laat je een paar maanden de rekening met honderden euro’s oplopen en denkt dat de klant dan nog blij is als je als klantenservice zegt niets voor de klant te kunnen doen. Dan ga ik als klant rondkijken of ik me kan verbeteren en dat bleek heel erg goed mogelijk.
Geef een Reactie