Zopo Bluetooth speaker gewonnen op Facebook via Zopo Official #zopotopic. Thanks ZOPO Mobile!
Als prijs zou onder de deelnemende facebook reacties een Bluetooth speaker verloot worden. #Zopotopic prijs
Een bluetooth speaker daar had ik wel zin in en het onderwerp sprak mij ook wel aan. Is toch uniek dat je als consument je mening mag geven over wat jij realistisch vind als verkoopprijs voor de allernieuwste High-end smartphone van Zopo? Wie doet dat nou? Dat doet alleen een merk en fabrikant die gevoel heeft met zijn publiek. Het leuke is dat Zopo ook zeker kijkt naar de reacties en dit in haar uiteindelijke prijswaardering voor het nieuwe toestel meeneemt. Zo kun je als consument ook nog eens invloed hebben ook al is die natuurlijk wel beperkt.
Behoorlijk positief verbaasd was ik toen ik op 15 januari via Facebook van Zopo Official vernam dat ik uit de reacties gekozen was en dus gewonnen had. Of ik mijn adres even wilde doorgeven zodat ze mijn prijs konden opsturen. Een aantal dagen later kon ik het rechtstreeks uit China door Zopo verzonden pakketje bij PostNL ophalen. Erg leuk dat ze dit doen en er daadwerkelijk iets te winnen valt op Facebook.
Mijn reactieAndré Kager I would expect the price to be somewhere between $ 200 – $ 300. Zopo surprised me with the Speed 7 pricing. With this price you can beat the competitors. #ZopoTopic
Wie is Zopo?
ZOPO Mobile is een high-end onderneming in het design, fabrikage en marketing van intelligente mobiele apparaten (terminal devices). ZOPO is gestart in 2008 en heeft klanten in in meer dan 135 landen. Drievoudig MotoGP Wereldkampioen Jorge Lorenzo is ZOPO’s merk ambassadeur voor marketingdoeleinden wereldwijd.
About Zopo Mobile:
ZOPO Mobile, established in 2008, is a high-tech enterprise engaged in the design, manufacture and marketing of mobile intelligent terminal devices, with clients spread across 135 countries. Three-time MotoGP World Champion Jorge Lorenzo is ZOPO’s brand ambassador in its marketing efforts worldwide.
Geef een Reactie